Selin0719
Lütfen deneyimlerinizi paylaşır misinz?
35+4 oglusuma hamileyim ama 3 aydır oğlum 3 hafta onde en son doktorum radyoloji doktoruna sevk etti o da ayniisni çıkardı şu an başı karnı ve boyu 38 haftalık çıkıyor normalde 4 haftamiz var ama doktor o kadar beklemez dedi şu an 3500 gr zaten 4 olursa sezaryenle aliriz dedi size sorum şu benim gibi olup erken doğuran var mı sata göre 38 haftalik falanken sezaryen olan var mı zaten sata göre 38 bebeğe göre 41 olacak kafam çok karışık bu arada 4 doktor da kiloyu hemen hemen aynı söylüyor tek kilo değil baş karin boy hepsi 38le uyumlu adet tarihimden de eminim