Esarikay Bir uygulama kullanıyorum. Adı pepapp bu uygulama 28 günlük döngüyü sadece gösteriyormuş. Benim döngüm ise 32. bunu çok geç anladım. Ayın 12sini yani dün olarak gösteriyor adet tarihimi ben de 12 sine 3 gün kala erken gebelik testi yaptım. Sorarak öğrendim herkese, uygulamanın yalnış olduğunu.
Şuan da yapmak istemiyorum haftaya gideceğiz hastaneye diye. Belirtiler için endişelendim sadece.