Ebrugunesss Ayrıntılı ultrason hangi haftalar arasında yapılıyor acaba 20 haftalık olduk benimki 23+5 e denk geliyor geç mi normal mi sizce
Kubuuu1 Ebrugunesss 18 24 arası yapıyorlar ben 19 da yaptırdım ama keşke daha sonra yaptirsaydim küçük olduğu için yüz hatları çok derin değildi sadece. Doktorum o tarihte istedi diye yaptırmıştım sizinki ideal bence
Loya06 Fatma_tuncay canım bana doktor 24. Haftayı geçirme sakın ne olursa olsun dedi bence doktorunu bi ara
Akademisyenanne Ebrugunesss ben de 20. Hafta yaptirdim. Yuzunu gosterdi ama hatlari cok net degildi. Perinatolog 25-26. Hafta tekrar gel dedi. İki hafta sonra gidecegim tekrardan. 24 haftaligiz suan🐣
Loya06 Ozlembjk keske bende sizin gibi 23 ü bekleseydim 😊 20+5 de gittim tam biley anlayamadim 24 de yine gidecem sıef güzel bi resmi olsun diye 😊
Seda_123 Merv35 https://eksiup.com/p/hi127221vq4g Bak canım böyle fotoda net gözükmüyor pek ama baya belli oluyor yüzü parmakları bile belliydi