Larazara
Merhabalar.. içinde bulunduğunuz durumu çok iyi anlayan bir anne olarak başımızdan geçeni anlatayım;
Kızıma hamileyken 12. Haftada ikili tarama için doktorumuza gittik, ense 4.1 - 4.3 arasında ölçüldü. Diğer her şey yolundaydı. Doktorum sakin olmamızı yüksek ihtimalle bebeğimizin sağlıklı olduğunu ancak detaylı ultrasonla bakılması gerektiğini söyledi.
Perinatologtan randevu aldık 13. Haftada detaylı ultrasona girdik 4.7 ölçüldü ödem. Uzmanlığı dışında hali, tavrı berbat bir doktordu koşarak kaçtık.
Kendi doktorumuza gittik, çeşitli enfeksiyon testleri istedi yaptırdık onlar da temiz. (Enfeksiyon da ödem yapabilirmiş)
Doktorum kesin tanı için amniyosentez önerdi. Ben nifty testi sordum, ultrasonda sorunlu bir tespit varsa bu tarz genetik testleri doğru sonuç vermez dedi. Ve yeniden perinatolog yolunu tuttuk. Şahanw bir profesördü önce detaylı ultrasonda baktı hafta 14, ense 5.2. Amniyosentez yapmalıyız dedi nifty testi o da istemedi doktorımun dediği sebepten ötürü. 15. Haftada amniyosentez yapıldı. Sonuçlar şükür normal geldi. Ense de 16. Haftadan sonra normale döndü. Şuan kızım 1 yaşında her şey yolunda sağlıklı bir bebek. Bizim hikayemiz böyle, umarım sizin de mutlu şekilde sonuçlanır🌼🙏🏻