Berna3434 uzun süre yürüyemiyorum hatta hiç yürümek istemiyorum kasıklarıma öyle bir baskı oluyor ki 🤦🏼♀️Birde stentim var sanırım baskıdan oda değiyor mesaneye nasıl bir acı anlatamam 😞 alışverişe çıkarken yanımda tabure götürüyorum oturunca rahatlıyorum eşim annemler bakıp bana gösteriyorlar