Rabiayyyy canım ben erken Doğum riskim olduğu İçin 4 doz yaptırdım iyiki yaptırmışım şuan 33+5 im ciddi derece erken Doğum riski var 35 görmek için elimizden geleni yapıyoruz ve doktorum o iğne yapıldığı İçin korkulacak bişey yok dedi bence yaptır . Sadece bebişin hareket etmiyor korkuyosun ama merak etme normal yani