Zeynep_adem58 Kizlar bn hamileligimin basindan beri hep ilerde gidiyordu ilk zaman lar 5 gun fln ilerdeydi sonra 1 hafta oldu 24. Haftada 2 hafta ileri atladi su an 31 haftaligim 3 hafta öne gecmis sekerim de yok bi sorun olurmu 3 haftada cok geldi bana boylr olan varmi
BhrBrfn Aynı sızın gıbıyım hersey normal giderken 28.hafta kontrolumde 3 hfta onden gttıgını soyledı doktorum.Sek3r yuklemesıse yapmıstım bısey cıkmadı.Bebek baya buyumus dedı ve yınede sekerden hamur ısınden uzak dur dıyet yap dedı.Suan 30.haftamdayım .Ben kılo almadım bu arada benım yerıme bebek almıs.Bende ıster ıstemez korktum doktorum takıp edıcez dedı.Bu gıdısle bebek 4 ustu dogar ve sen agırlasırsın dedı.Ben zaten sezryanlıyım 2.dogumum olucak nasıpse .
Fidan_akduman Bende de 15gun önde gidiyor söylemişti doktorum 32+2ken gitmiştim kontrole 2450 idi kızım