Belki saçma gelebilir sorum ama derler ki kız çocuk annenin güzelliğini alır yüzün pırıl pırıl güzelse erkek sivilce çıkıyorsa bozuluyorsa kız.Aslında bu tarz şeylere inanmıyorum ama ablalarımın hamileliğini düşününce evet oğullarında yüzleri pürüzsüz kızlarda ise sivilce çıkardı sürekli şimdi 16. Haftamdayım 2 doktor kıza benziyor dedi şimdiye kadar ve 8. Haftadan beri durmadan sivilcem çıkıyor birisi aksini söylemezse buna inanıcam