Nuraslanklc gözünüzü korkutmak istemem ama çatı agrısı vardı vajinada, 30.haftamdan sonrada kalca ve bele gecti tüm pelvik bölgesi agrıları, suan yürüyemiyorum baskı ve agrıdan ayagımın üzerine bastıkca sanki bıcak saplıyorlar her adımımda, sağdan sola dönmek ölüm ağrıdan , bende cok kötü durumdayım ortopedi ye gittim normal dedi hamılelıkten dıyorlar ve zaten baska bırsey cıksa dahı yapılcak hıcbırsey yok öyle cekıyorum, son çarem fizik tedavi doktoru randevu aldım inşallahh gecer ama hiç sanmıyorum daha da agırlasıyor bebek büyüdükce 🥺 sadece su önerim olabilir birden hızlı kilo almamaya özen gösterin