Kullanicianne burcak01 bizde bugece tam 36 oluyorzzz cok merak ediyorumm acaba kac kilo oldu diyeee 💃💃 sizinde asagiya baski cok oluyo mu acaba
Kullanicianne burcak01 sadece yürürken degil ozellikle uzanirken cok oluyor gündüzleri de helee geceleriii saat 4 lere kadar dönüp duruyorummm
minigim_35 En son 35+2 de 2600 gr dı. Bide bana bacak ve kol boyu kısalığı denildi 4-5 hafta geriden geliyormuş 😞 lütfen dua edin . İnşallah öyle bişe yoktur.
Huzur41 burcak01 geçen hafta yani 35. Haftamda 3350 gramdı devlet hastanesine gittiğim için boyunu bilmiyorum 🤗
Huzur41 Beklenenan geçen gün yaptım bunu ama çok uzun çıktı o yüzden yanlıştır o hesap diye düşündüm 😃
Huzur41 Beklenenan 35 haftalıkken böyle çıktı canım ☺️ senin hesaplandığında aynısı çıkıyor mu flyi çarptığında 49 oluyor mu yani
Huzur41 Beklenenan şimdi tekrar hesapladım 52 çıkıyor 😃 ama benimki 3 hafta önden gidiyor belki ondan büyük çıkıyor olabilir 😊
Beklenenan Huzur41 direk doktor hesapladı hatta benimkini canım kilosunu söyledi boyu kaç dedim o da fl yazan yeri 7 ile çarpalım dedi çıkarttığı kağıda bakıp 49 cm annesi dedi 😊 önden gidiyorsa kilosu ve boyu normale gore biraz daha fazla çıkması normaldir😚
Huzur41 Beklenenan anladım canım 😘 o zaman benim çıkan sonuç doğru oluyor 52 cm şu an iyi öğrenmiş oldum artık 😊