Deletedmom00170 Canım yanlış anlama ama insanın en iyi diyetisyeni kendisidir😊 Ben daha önce bekarken diyetisyene gidiyordum gram zayıflamadım aksine kilo aldım saçma saçma liste veriyorlar 😅Temel’inde dediği gibi doktor bu listeyi açken mi uyguluyum yoksa tokken mi😅😂😅 Sonra kendim karar almıştım sabah kendime bir tabak oluşturuyordum reçelsiz balsız ekmeksiz bir kahvaltı.. öğlen ve akşamda az az yiyordum Ama akşam yemeğimi en fazla 5 te yiyordum gece yatmadan da süt içiyordum böylece 12 kilo vermiştim 😊Evlenince çok fazla yedim çok kaçırdım ona rağmen az kilo aldım şimdi 30. Haftamdayım ve 8 kilo tek almışım🤷♀️ Yani kendi vücudunun hocası kendin ol canım emin ol diyetisyen de senin bildiğin şeylerin aynısını söylüyor