Mervesezentosun 37/4 haftalığım. Çatı muayenesinde bebeğin kafası aşağıya oturmamış. Normal Doğum olacak ve yürüyüş dedi doktorum. Çok çabuk yoruluyorum artık. Temizlik yaptım dün spor niyetine 😅 Evde yapabileceğim hareketler var mı ?