Minikmucizem18 benimde ilk gebeliğimde yolk saç oluşup bebek görünmemesinden dolayı kürtaj olmuştum. başka bir doktora daha git istersen. En azından iki doktor görmüş olsun. Kürtaja gelince genel anestezi ile yapıldı. Uyandığımda hafif kanamam başlamıştı ama ağrım yoktu. Sonrasında 3-4 gün kanamam oldu hafif bir 1-2 günde sancım. Ağrı kesici ve antibiyotik kullandım. Korkma kürtajdan. İnşallah kürtaj olmazsın bebeğin seninledir.