Busimss canım ben adetime 4 gün varken yaptım çok silik bi çizgi çıkmıştı ama 5 haftalıkken düşük yaptım 2 ay sonra sadece klomen kullanarak tekrar hamile kaldım 27 haftalık olduk çok şükür umudunu kaybetme bi kaçgün daha bekle zaten iğnenin etkisiyle adetin 5 gün falan öne geliyormuş bi kaç güne olmazsan tekrarla testi hayırlısı olsun hakkında 🙏