ceycey_1992 Bebeğinizin kalp atışlarını ne zaman dinlediniz kaç kere soruyorum çünkü kimse cvp vermiyor
busraaammm ceycey_1992 arama butonundan aratırsanız daha önceden bu konuyla alakalı bir sürü post var
ceycey_1992 Kzlar bsey sorsam ben 7 haftalığım ama duyamadm haftaya gel dedi olmasa gebelik sonlancak sizce duyarmiym 😔
GnAyotbsi ceycey_1992 cajimm kalp atışları 6 haftada başlıyor geç döllenme olursa 9 haftaya kadar dinleyebilrsin ben 5 haftada jesti gördüm doktor 2 hafta sonra gel dedi 7 haftada kalp atışlasını dinledim
Stuna ceycey_1992 biz 7. Haftada gördük doktor kalp atışlarını dinlediğimiz cihazın bebeğe zararı olabileceğini söyledi. 10 hafta olduğunda dinlemeye gidicez.
Aysmnv35 ceycey_1992 6 haftada duymuştum bu kişiden kişiye değişir zaten kimisinin geç döllenme oluyor 9 haftada duyuluyor