Umudum0134 Sumeyye5821 rica ederim canım benim pamuk küçük olmasın avucun içi kadar olsun kantoron yağıda bol sür üstüne koy daha iyi olacak 🤲
Gamzeliim38 Dilanserdar Canım hamileyken olmaz sanırım ama Doğum sinra seni zorlarsa katran buharına durmak çok fayda sağlıyor haberin olsun Katranı kaynatıp buharına duracaksin Doğumundan sonra deneyebilirsin
Guguk Dilanserdar evet basur memesi öyle oluyor ne yazık ki içinde kirli kan falan ya kanayacak ya masaj yağ krem vs ile yumuşayıp geçecek. Onlara boğma denilen küçük bir operasyon uyguluyorlar gebelik harici
ilkbahar_23 Dilanserdar biliyorum canım benim de öyleydi. O kadar şişti ki içeri girmiyordu bile çok ağrım olunca arada buz tutuyordum o iyi geliyordu. Dediğim gibi vazelini sık sık sürünce hepsi geçti çok şükür şuan dışarı sarkma olayı da sadece ıkınırken oluyor. Baya ufaldı.
Sumeyye5821 Dilanserdar canım nasılsın nasıl oldun doktora gittin mi bnmkinin ağrısı flan geçti kantaron yağını Bi gece sürdüm ertesi gün doktorun verdiği kremi sürdüm iyi oldu çok şükür
Dilanserdar Sumeyye5821 basur için doktora gittim bana hiçbişey kesinlikle kullanma gebelikten dolayı böyle dedi o gün beni yatırdılar doğum için acıya dayanamıyordum ama hastanedeyken hem sancı geliyordu hem basurum ağrısı vardı bende o göbeğe sürülüen ultrason jelini sürdüm öyle rahatladım ki bide pet taktım ısıttıkça rahatladm yni öyle geçti ama doğum yapalı 3 4gün oldu geçen hafif ıkındım gene dışarı çıkmış ölüyorum acısındn kantoronu alcam bugun
Sumeyye5821 Dilanserdar anladım cnm bnada kantoron iyi geldi al kullan kesinlikle geçmiş olsun inşallah bu arada bebeğinlede sağlıklı mutlu huzurlu bir ömrünüz olsun inşallah 💕
2cocukluana_ Dilanserdar doktora danışıp direk fitile başla canım Allah'ın izniyle iki günde etki ediyor