Fatmanur122 canım bende progestan kullanıyordum kanamam yok ama sancılarım vardı baya prolutona çevirdi 3 günde 1 vuruluyorum bende. doktor zor bulunan dedi ama çok iyi etkili bir iğne zaten. her eczaneye bakın özellikle hastanelerin yanlarında bulunan büyük eczanelere felan inşallah faydasını görürsün sende