Elif1233 çıkan sonucun çok yüksek olması lazımdı 1000lerde olduğu zaman genelde çoğul gebelik oluyor .
Benim de düşüktü en son yaptığımda 650yi görmüştüm doktorum 2 katından fazla artınca gerek yok dedi başka yapmaya.
Şuan 24 haftalık olduk 🥰 Darısı senin başına 🙏🏻