RabiaMm Arkadaşlar 38+1 haftalık hamileyim. son günlerde belimden bacağıma doğru giren kramplar, ağrılar beni zorluyor. Sizde de var mı böyle bişey?
1ogrencianne RabiaMm bende de yürüdüğüm zaman oluyor. Bacak ağrısı akşam çok artıyor bence normaldir. Bebek ağırlaşıyor sonuçta baskı yapıyor bele ve bacağa 😊
Cagla29930 RabiaMm canım sen Doğum sancısıyla karıştırıyor olabilir misin geçmediğini söylüyorsun ondan dolayı dedim
RabiaMm 1ogrencianne yok canım ya benimki yürümeyle ilgili değil işte her zaman olabiliyor, oturduğum yerde veya tam ayağa kalkıyorum filan oluyor o ağrılar🤦🏻♀️
1ogrencianne RabiaMm bi doktora son istersen canım ya da maden suyu iç iyi geliyormuş kramplara. Son haftalar ya bence ondandır.
RabiaMm Cagla29930 bilemedim canım da bıçak gibi saplanıyor belimden bacağıma doğru. Çarşamba günü muayene de oldum bişey de çıkmadı ama🤦🏻♀️
Cagla29930 RabiaMm olabilir canım ama çok dikkat et hareketlerine çünkü ani hareketler son zamanlarda fıtık oluşmasına neden olabiliyor