9 haftalik hamileyim suan yalcin beye gidiyorum ama dogumu bursada yapmak istiyorum daha once yalcin beyle bu durumu konusan var mi acaba ? Birde memnun kalan var mi ben genelde sezeryan yaptiriyor diye biliyorum kalp rahatsizligimdan dolayi normal dogum yapmam gerekiyor endiseliyim Yardim lutfen 😊