Serifeee Kizlar 39haftalik hamileyim afedersiniz 3 4gündür büyük tuvaletimi yapamiyorum eczaneden lavman alsam kullansam olurmu sizce hemen etki etsin istiyorum
ZehraSt Serifeee lavman yasak cünkü baya karın sancısı yapıyor o yüzden riskli diye biliyorum yanlıs olmasın ama eczaneye danış yinede
Zade Serifeee Lavman riskli ilaçlar grubunda canım .. Dr na danışmadan kesinlikle kullanmamanı tavsiye ederim
Skn23 Serifeee canım kayısı , varsa vişnen buzluğunda kaynat iç salatalık ye aç karnına bunların hepsi ishal ediyor 😁 bende direk etkili valla
Loya06 Serifeee benim doktorum bana duphalac diye bi ilaç yazdı içinde doğal bitkiler olan hamileliğin butun haftalarında kullan dedi ve ne zaman içsem 5 dk sonra tuvalette çıkıyorum 😊 ilaçdan harıvınde erik tüket