gozdeak şimdi bu videoyu paylaşacaktım. İlk zamanlar bez stoğu yapmaya karar vermiştim. Sonra bütün arkadaşlarım anne ve herkesle konuşmaya karar verdim. İlk kullanıcılardan fikir almak en güzeli diye düşündüm. Herkes farklı bebek bezini tercih etmiş. Herkesin ortak özelliği prima ile başlamaları olmuş sadece. Kimisi molfixte bulmuş çözümü. Kimisi huggiese geçmiş ama sanırım o artık satılmıyor. Ben bu testi seyrettikten sonra sleepye karar verdim ve tam da indirimdeysen bol ıslak mendil alıp biraz da bez stokladım. Primanın parfümlü olması ve hemen hemen tüm arkadaşlarımın baz geçmesi şikayetçi olması beni irite etti. Molfix almıştım ilk paketini. O da bu izotonik vs reklam yapınca soğudum. Bir arkadaşımın da kızına pişik yapmış. Ortak kanı Sleepy sanırım şu an. Bir de dışarıdan çiş miktarını görmek de annenin işini oldukça kolaylaştırıyor sanki.