Gamzeus ben primaya güveniyorum canım ya tutturmuşlar petrol ürünü öyle bişey olsa aklın alıyor mu üretimine izin verileceğine maalesef bizim insanlarımız karalamayı çok seviyor maddi durumu olmayan yapıştırıyor damgayı ben çok zenginim demiyorum asla bişeylerden kısarım kendimden ödün veririm ama bebeğime en iyisini alırım kafasındayım bunca prima kullanan insan yalan söylüyor olamaz YouTube da bi video var bak izle “bebek bezlerini karşılaştırdım “ diye adam bütün bebek bezlerini alıp deney yapıyor.