Merveulku91 keske benim de kiz kardesim olsaydi😊 biz gecen sene boyatmistik odasini. Zaten kiz da olsa erkek de olsa unisex renkler sevdigim icin odasi cok erken bitti. Mint yesiline boyadik, perdeleri sari, mobilya beyaz. Oda bitince gerisi geliyor hemen🤗