Drryy Kimya sadece sezeryan olanlar içim değil normal Doğum yapanlar içinde gerekli kolunuz ağrıyor bebeği emzirirken bağzen 15 dakika kolunuzda kalıyor emmek için sezeryan olacaksanızda şart bence çocuk yastığın üstüne değil karnınıza doğru yatırıp emzirirseniz yaranıza baskı yapacaktır
ikicocuklubiranne Kimya emzirme minderi rahat oluyor. Bende almadım alacağım sezeryan olduğum için henüz çok rahat hareket edemiyorum destek olarak rahat oluyor
Gamzelianne1453 Kimya cok gerekli cnm ya ben ilk bebegimde sezeryandan sonra acidan emziremedim gidip almistik karnima takiyorum Simit yastigi bebegi uzerine yatir emzir Miss smdi 2. Hamileyim hastane cantama ekledim dusunun 🤩
Defnes Kesinlikle almalısın kolların çok ağrıyor emzirirken emzirme yastığı çok rahat oluyo bebeğim 20 günlükken almıştım her yere götürdüm şimdi ikinciye hamileyim hastaneye bile götürmeyi düşünüyorum ☺
Megmeg Defnes ben ilkine slmadığıma pişman oldum ikinciye alcam inşallah ama sizin kullandığınız nasıl birşeydi memnunmuşsunuz bende öle bişe alayım..