Aygnrbasak aynı şekilde kimse 3 kilo aldığımı anlamadı ve hani nerde bebek böyle hamile mi olur falan diyolar . Göbeğimde yeni çıkmaya basladı hafif ama benden baskası anlamıyo çıktığını. Bianda şişeriz belki 🥰Bebekler sağlıklı olsunda baska bişey istemiyorum🙏