Selay İzmir de fotoğrafçının ve eşin doğumhaneye alındığı özel hastane arıyorum. Bilgisi olan var mı acaba 🤗
35ebruada Selay fotoğrafçı dışardan alınmıyor diye biliyorum ben hamilelik başlarında sormuştum değişmediyse eğer ama eş anne kayınvalide fark etmeden alıyorlar özel ata sağlıkta
BirVeraAnnesi35 Selay egepolde fotoğrafçı giriyor ama ne yazıkkı sezeryan da eşleri almıyorlarmış bende çok isterdim eşim girsin doğuma ama çok üzüldüğüm konulardan biri bu oyuzden baştan araştırman çok çok iyi olmuş😊👍🏻
35ebruada Selay rica ederim ama hastanenin kendi fotoğrafçısını sorun isterseniz benim Doğumun orda olucak ücret içerisinde 5 adet fotoğraf çekimi de var
35ebruada Selay ben var diye biliyorum bi arayıp sorun isterseniz yanlış bilgi olmasın bana öyle demişlerdi zamanında ☺️☺️
Selay BirVeraAnnesi35 bende çok istiyorum eşimde görsün ilk doğduğu anı. Daha var Doğuma ama şimdiden araştırmaya başladım.
BirVeraAnnesi35 Selay en güzeli ben öğrendiğimde artık çok geçti doğumada 50 gün kaldı sırf bu sebeptende doktorumdan vazgeçmem mümkün değil inş istediğin şekilde bir hastane bulursunuz😊🙏