Melikee Merhaba kızlar 10. haftamın içindeyim normalde aşırı bulantım yok ama su içtikten sonra feci bir bulantı ve kasılma geliyor haftaya doktora gittiğimde soracağım ama var mı aynı durumda olan ya da tavsiyesi olan ?
Yurda44 Melikee ben de öyleyim canım suyun tadı artık acı geliyo bana ama bol bol icmeliyiz bende 9+3 haftaligim
deletedmom01 Melikee o haftalarda bende oyleydim su gördüğümde igreniyordum resmen cok kotu oluyordum zor ictim resmen. Onun yerine meyvesuyu falan tukettim süt falanda ictm.ama su gerekli cok. Suan 25.haftayiz bazen resmen su aşeriyorum bardak bardak iciyoruum 😊