Berna3434 Zuzum_20 canm idralini tutmuş mu idin bir kere bana da olmuştu ama bn idralimi tuttuğum için olduğunu düşündüm
Zuzum_20 Berna3434 bütün gece tutmuş olabilirim uykudan uyandım sıkıştım baya diye yaparken çok agrı hissettim hala daha belimde bi agrı hissediyorum
Zuzum_20 Berna3434 teşekkur ederim canım geçer inşallah Berna3434 tesekkur ederım canım inşallah gecer