aysemine25 Nuraslanklc bebek için 2 takım bıraktım çorabına kadar tabi, 10 ad bebek bezi,2 battaniye,müslin bez,4 tane ağız mendili,göğüs ucu kremi(doğum yapmaya 2 hafta kala günde iki dafa kullanmakta yarar var)ıslak mendil,temizleme pamuğu,uzun gecelik,2 pijama takımı,1 paket ped ,(hasta bezi bırakmadım ihtiyaç olursa o an aldırtırım)alt iç çamaşırı 3-4 adet bıraktım ne olur ne olmaz diye,emzirme atleti,2 çift çorap,terlik,normal boyda bi havlu,diş fırçası vs kişisel bakım ürünleriniz yanınıza ne almak isterseniz artık..ben hepsini ayrı ayrı keselere koydum bebek doğduğunda hemşirelere vereceklerimi ayrı bi kese yaptım mesela..benim bıraktıklarım bunlar eksik olabilir ama hastane ev arası mesafe yakın olduğu için bazen ihtiyaç duyulan şeyleri bırakmadım lazım olursa eşim almaya gelir