Handan0101 benimde korkum gebelik zehirlenmesiydi, ki yüksek çıktığı gün doktorumun asistanı ölçmüştü o an dikkatimi çekmedi eve gelince o günün kontrol detaylarını incelerken gördüm asistanları ölçtüğü için doktorun gözünden kaçırmış olabileceğini düşündüm :)) ertesi sabah erkenden gittim ben gördüm onu riskli birşey olduğunda zaten söylüyorum söylemediysem takma kafana dedi ama hala takıyorum :)) çünkü 13 bile yüksek normal şartlarda