Momyorgun benim de öyleydi basindan beri doguma kadar da degismedi 33 haftalikken kanamam oldu 3 hafta hastanede yattim 37-38 haftaya kaar bekleticekti doktor ama dogum sancim basladi ve acilma olmadan 36+3 de dogdu bebegim sezeryanla cok korkulucak bisey degil sadece dinlenipnagirnis yapmaman gerek cidden ben ev temizledim sonra kanamam oldu maalesef