Ee_hh benim de düzenliydi hep. Bebek istedigimiz birinci ayda bi hafta geçmişti hamileyim sanmıştm çünkü günü gününe olurdu. Ama deyilmişim ikinci ayda hamile kaldım. Vücut kendini hamileliğe hazırlıyor öyle olunca diye okumştm. İnşallah vardır sizde de. 😊😊