Turkannn Merhaba kizlar, adetime 1 hafta var 4 test yaptim hepsi 2 cizgi . Ilk yaptigimda guvenmedim teste baska firma aldim yine 2 cizgi cikti ama bugun kan testi yaptirdim negativ cikti. Sizce hamilemiyim ? Yasayan var mi bu durumu ?
Muallimehanim Turkannn Adetinize 1 hafta varsa kanda da çıkması gerekirdi aslında ama geç döllenme olabilir. Geç döllenme olsa idrarda da silik gözükürdü 🤔 Önce kanda yükselir Beta Hcg sonra idrara geçer. Kafam karıştı değişik bir durummuş
Eliz_elizz Turkannn geçen ay benimde başıma geldi 😭😭😭 çok kötü bir duygu. Ama benim testte iki saat sonra ikinci çizgi net şekilde çıkmıştı kanda 0.02 😔
Zuzum_20 Turkannn testlerı kac dk bekledıkten sonra çıft çıktı canım bende yasamıştım bı kez böyle bışey