Buseeeeee yani şuan kendi başıma yapabileceğim bi durum değil biliyorum ama tek başıma olmadığımı hissedip rahatlamak istiyorum belkide. Şeker önceden hap kullanıyordum şeker hapı gebe olunca hapı kullanma gebelik için iyi değil sana insülin başlayalım dedi doktorum. Sadece açlıklarda sıkıntım var. Diğerlerini komtrol altında tutabiliyom.