Adkut Evet canım çok şükür.Haziranda kimyasal gebelik yaşamıştım Ağustos sonu gebeliğimi öğrendim.Bende az testler tüketmedim hayalet çizgiler gördüm hep sonra tam saldım ne olacaksa olsun dedim Rabbim verdi.Stres yapmamak çok önemli ve düşünmemek.Hiçbir belirtim yoktu regl olacağım diye beklerken test yapıp şok olmuştum.O yüzden düşünme stres yapma bırak günün geçsin gitsin hayalet çizgi ararken gözlerini yorma.Sal kendinii düşünme Rabbim verirse zaten ne olursa olsun veriyor