Muallimehanim bilginiz yoksa yazmazsiniz o zaman doktora gtmeyi bende biliyorum yasayan bilgisi olan yazsin diye acilfi zaten bu post. Ben salak miyim doktora gtmeyi bilmiyorum akil edemiyorum burda doktorculuk oynuyorum. Yasayan varmi diye sordum dalga gecer tavriniz ile siz kendi uslubunuza bakin benve !