Oncelikle çok teşekkür ederim 22 gün oldu doğum yapali,ikimiz de çok iyiyiz bebeğimle. hastane ve hastane calisanlarindan çok memnun kaldım. Doktorum zaten çok ilgiliydi sayesinde rhaat bir doğum ve doğum sonrası oldu benim icin. Muayene ücreti 80₺ 3 haftada bir çağırıyorlar son haftalar da iki hafta da bir gidiyorsunuz doğum içinde 2800 verdim ayrıca fotoğrafçı tutmadım makinemi götürmüştüm ameliyathanede ki hasta bakıcı çok güzel anlarımizi yakalamış siz de orada yapacaksınız aklınızda bulunsun telefonunuzu da alıp cekiyolar