Gozdearslaner Bu yatış mevzusunu çok abartıyorlar. Sola yatmak,riskli gebeliği olanlar için öneriliyor. Sağ tarafınıza yatabilirsiniz. Hatta sırt üstü de yatabilirsiniz. Sırt üstü yatmayı şu yönden önermiyolar. Kalbe giden damarlara bebek baskı yaptığı için tansiyon düşüklüğü yapıyor. Mesrla benim öyle bir sorunum olmadığı için 30 haftama kadar hep sırt üstü yattım ve doktorumda nasıl rahat ediyosan öyle yatabilirsn dedi. Zaten şimdi istesem de yatamıyorum 34 haftalığım bebek batıyor sanki. Kendinizi kasmayın rahat olun biraz :)