Aslhngkk Merhaba 7hafta 3 günlük hamileyim fakat ben geç döllenme olduğunu düşünüyorum. 2 ayrı doktora gittim devlet hastanesine gittiğim doktor 2 kat kesenin büyüdüğünü, yolk sacın oluşmaya başladığını söyledi. Ve embriyo yu 1.9 mm olarak ölçtüğü ü söyledi. Özel bir doktora gittim ilk gittiğimde boş gebelikten şüphelendipini fakat bir hafta sonra tekrar gelmemi tekrar bakmayı istedi. 1 hafta sonra gittiğimde devlet hastanesinde gittiğim doktorun aksine kesenin istediği gibi büyümediği i ve içer de embriyonun olmadığını yolk sac İn düzenin olduğunu gebelik kesesi in içinin düzensizleştiğini devlet hastanesinde ki doktorun dediklerini de onların makinesi iyi değil embriyo yu yolk sac tali düzensizlikler sanmış olabileceğini söyledi. Ve iki doktora da aynı tarihlerde bir hafta arayla gittim. Özel gittiğim doktor beklemenin bir kusuru olmayacağını ama binde bir ihtimal yani bu durumun düzelmesi %0 ihtimal konuştu. Diğer doktorda geç döllenme olduğunu haftaya kalp atışını duymayı beklicem izi. Söyledi. Kafam çok karışık hiç böyle bir durum yaşayan oldu mu
Blackkcat Aslhngkk evet hepsi ayrı demiş canım bence en iyisi beklemek,geç döllenme olduğuna eminsen henüz gelişiyordur miniğin💜
Aslhngkk Umarım öyledir. Yolk sac kesesi düzensiz demesi diğerinin yolk sac var bu bebek oluşumuna işarettir demesi çok kötü. Umarım herşey yoluna girer