A_S_K 36+0 haftalığız :) Nstden anlamıyorum. Hem anlayan biri de bana açıklayabilirmi nasıl anladığını? Sancı falan varmı? [url=https://hizliresim.com/9YAB39][img]https://i.hizliresim.com/9YAB39.jpg[/img][/url]
Gamzemre61 Gamzemre61 ben anlıyorum çünkü bu işin içinde olduğum için canım alttaki sancın üstteki kalp atışları
Gamzemre61 A_S_K alttaki çizgiler düz değil de tepeleme oluyor kalp ritimlerinin şeklini düşün onlardan daha uzunca sıradağ gibi tepeleme dalgalar oluşuyor