Gamzeisler ben üç gün önce yaptırdım 20.haftadayım hiçbir yanetki görmedim. Sadece iğreden sonra kolun bir iki gün ağrıyor ebede öyle olacak demişti. Korkma bütün gebeler yaptırıyor. Asıl yapmamak problem. Allah korusun ayağına çivi batan hamile kadın doktor a gitmediği ve iğne vurunmadığı için bebekle birlikte vefat etti. Geç kalma bence