Larazara
Günaydın güzel anneler 10. Haftamdayım doktor kontrolüm vardı ense de ödem gördü doktor ense kalınlığı 2.2 sınırı 3 müş 2 hafta Sonra gel bakalım belki nifty test yaparız dedi çok panik olup ağlamaya başladım.sınırın altında olduğu için söyledim panik yapılacak bir şey Yok dedi ama ben iki hafta nasıl durayım yerimde bilemedim böyle bir durum yaşayıp sonucu normal olan var mı acaba
Zumram
Ense kalınlığı çıkmıştı kızımda ama doçent perinatoloğa gittim ve yanlış ölçülmüş dedi sizde tek doktorla kalmayın sağlıklıda doğdu çok şükür darısı başınıza
Livask
Bir fikrim yok ama Allah sağlıklı bir gebelik geçirmenizi ve sağlıkla kucağınıza almanızı nasip etsin
gizemmm
Cihaz ve ölçümler farklı olabiliyor. Hiç bi şey demeden başka bir doktora ikili test için gidin. Ya da normal kadın Doğum doktorları da bakıyor özelde ense kalınlığına. Benim kendi kadın Doğum doktorum bakmıştı. 1.10 çıkmıştı gerek yok teste dedi. Kızıma hamileyken ilk çocukta 2.76 çıktı tabi ben kafayı yedim bir hafta. Nifty testi yaptık. Ense kalınlığı sınıra yakın diye. O da temiz çıktı