Rojinacar bildiğim kadarıyla 3 hafta ileride ya da geride olmasını normal sayıyor doktorlar. Benim iki hafta önden gidiyordu doktorum bana 3 hafta ara ile görelim eğer bu ilerilik durumu varsa doğum tarihini bir hafta öne çekelim demişti. Şimdi doğumumu bir hafta öne çekti. Bu geriliğin anlamlı olabilmesi için devam etmesi gerekiyor anladığım kadarıyla. Hiç kafana takma düzenli beslen yeterli bence