Pembepanjur Necmettin Erbakan Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Yenidoğan Bilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Rahmi Örs, AA muhabirine yaptığı açıklamada, özellikle doğum sancısı başlamadan yapılan sezaryenle doğumun yeni doğan bebekte solunum sıkıntısını artırdığını söyledi.
Bu nedenle bebeklerde daha fazla yoğun bakım ihtiyacının ortaya çıktığını belirten Örs, ''Normal doğuma göre sezaryenle dünyaya gelen bebekte görülen solunum problemi 7 kat daha fazla oluyor. Ülkemizde sezaryen doğum oranı çok yüksek'' dedi
Bu sadece bi doktorun açıklaması
Küvözdeki bebekleri görmemeişsin belli
Ben 7 gün boyunca onlarca bebek gördüm nerdeyse yarısı sezaryen ile doğum yapılıp ciğerdeki suyu atamadıgı için ordaydı