Turkanoruc94
Merhaba kizlar ben 36 hafdami doldurdum 37 ye yeni gecdim bir şey sormak isdiyorum bu benim 2ci hamileleiyim bir kizim var şimdi oglumu bekliyorum kizimda sezeryan olduğum icin şimdi yine ameliyat olucam. Hani o dogum başladigini bildiren nişan varya bende o sümüksü olmuyor kizimdada o bende kahve rengi ve iki damla olmuwdu her kese soyledim o nişAn deyil normaldir falan filan denildi ve 3-4 gub sora kizimda suyum geldi. Şimdi cok özur dileyerek yaziyorum bu gun banyoya girdiyimde yine o leke geldi benden. Bu arada kızımda vakdinden 10 gün önce geldi. Dun doktorda kontrolum vardi bakdi saatli boba gibisin her an dogrua bilirsin dedi simdide oglum acele ediyor. Adet sancisi gibide zancilarim var artik dogum başliyormu ve 37 hafdada dogurpda bebeyi kuveze girmeyen. Varmi?