Sghslove Gizeemmm sağlık ocağına kaydını yaptır onlar sana şu tarihlerde gel diyor çok gecikme aile hekimleri takip etmesi yasal olarak zorunlu. Ceza alırlar yoksa
Mlssa Gizeemmm Başka aşı olmadım ben,bildiğim kadarıyla yok.Doktorunuza ya da sağlık ocağına sorun tekrar net bilgiyi verirler🙏🏻
filiz08 5. Aya kadar aşı yok bildiğim.İzleminizde söylüyorlar tatanoz için gelmeniz gerekli diye zaten.Ben 22. Haftamda vuruldum
ekara Gizeemmm eşinizle kan uyuşmazlığınız varsa ve kanamanız olursa kan uyuşmazlığı iğnesi olmanız lazım ama onun dışında herkesin yapması gereken 20. haftada ilk doz tetanoz aşısı. İkinci dozda ilk dozdan 1 ay sonra yapılıyor.
Aynurnaz 20.haftada tetonoz 1 oldum 24.haftamdada 2.yi oldum 3.dogumdan sonra ilk bebeler için 5 dozmus