Canım öncelikle Bebeğin hayırlı uğurlu olsun Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🙏 Ben TOBB etü de Doğum yapacağım doktorum oranın doktoru doç Dr Cemil Kaya internetten araştırabilirsin veya instagramına bakabilirsin. Ben çok memnunun kliniği çukurambarda Doğum paketi diye bir uygulaması var veya özel sağlık sigortan varsa Özel sigorta şirketleriyle de anlaşması var. Ama biraz pahalı ben yılbaşından önce 8.500 e anlaşmıştım herşey dahil ama sadece ayrıntılı ultrason dışarda yaptıracağım. Diğer özel hastahanelerini de bir araştır Canım daha uygunları da var 😘🤗