NesliCan1 Emireelif ben Lina koymayı düşünüyorum 🐣yalnız kimisi Kuran’da geçiyor diyor kimisi geçmiyor diyor, biraz daha araştırmam lazım 😔
Pembepanjur Ayise pakistanlı müslüman komşumun iki kızından birinin adıydı . Diğer kızın adıda Nadya ‘ydı. Evet müslüman isimleri olup değişik olmaları hoş gerçekten.
Emireelif Ayise gerçekten çok güzel isimler 😍eşim eve geldiğinde bu isimlere bakarak ortak bı karar veririz 😍çok teşekkür ederim
Emireelif Deletedmom00170 Revan güzel ama liya çok kullanıldı sanki😍Revan 'i da not aldım çok teşekkür ediyorum
Pembepanjur NesliCan1 o kadar cokki artık lina , mina .... güzel ama gercekten cok cok cok fazla son yıllarda
Babykz_ NesliCan1 Kur'anda gecmesi önemli değil.Önemli olan anlamı.Kur'anda geçip hiç anlamı iyi olmayan yada hiç anlamı olmayan isimlerde var aleyna gibi.
Emireelif NesliCan1 canım anlamı güzelse köy bence Kuran'da geçen her isim koyulmuyor bazılarının anlamları çok kötü ama koyan çok kişi var 🤗
Emireelif Neslihann88 çok tatlı bir isim ben bunları eşim gelince konusucam not ettim cnm çok teşekkürler 😘
Emireelif BusraAydogan14 bu ismi çok beğendim anlamına da baktım cnm çok teşekkürler 😍not alıyorum cnm bunda ısrarcı olucam heralde
A_S_K Emireelif Ayla 😊☺️ Ay yüzlü ay parçası demek:) Belemir Eflal Ayşin Tomris Anlamlarına sen bakarsın :)
Emireelif A_S_K cnm biraz sakin kolaya kacmissin 😂anlamlarında yazsaydın beni ugrastirmazdin😍çok sağol canım kulağa hem hoş gelen hemde anlamını çok beğendim bitanesinin Eflal' i not ettim 😘
Didi6 Fatmanuurcelik Ayza'nın anlamını iyi araştır canım http://bebegimeisim.blogspot.com/2018/02/ayza-isminin-gercek-anlam-ne-kotu.html?m=1