oykucihangir Bebeğimizin ismini Cihangir düşünüyoruz ama etraftan pek olumlu cevap gelmedi 🤔 Önerisi olan ? Erkek ismi lütfen 🙋🏼
Minnosunannesi oykucihangire bende çok sevemedim ama sana güzel hissettiriyorsa boşver milleti canım 😊 Bizde Allah izin verirse Yusuf Ege düşünüyoruz
Yenianne oykucihangir gayet güzel isim hoşuna gidiyorsa değiştirme bence 🙂 bizde Selimhan koyucaz inşallah
AysunMayetin oykucihangir bende asaf bulut koymak istyorum ☺ ama herkesfarklı yorum yapıp sinirlerimi bozsada kulak asmıyorum en iyisi bu 😬
Babykurtay KrMuratule faşist olma canım sakın bizde alparslan Bayezid koyuyoruz diye kaynanam bize faşist diyor 😂😂😂😂😂
KrMuratule Babykurtay 😂😂 sen takılma canım kayınvalidenin sözlerine siz kararınızı vermişsiniz dışarıdan gelen sözlere kulak asmaya gerek yok 👍🏻